TESTIMONI SERIKANDI WANITA BERJAYA

|

WALAUPUN BERGELAR SEORANG WANITA, TIDAK MENGHALANG MEREKA UNTUK MENCIPTA KEJAYAAN. MAKA BENARLAH, TANGAN YANG MENGHAYUN BUAIAN, BOLEH MENGONCANGKAN DUNIA!!!




PN. SALINA
Walaupun bergelar seorang SURIRUMAH yang buta IT, kejayaan demi kejayaan telah dicipta oleh beliau. Melalui platform ini, Beliau adalah wanita PERTAMA yang dinobatkan sebagai JUTAWAN WANITA. Tahniah!!!






PN. MUNIRAH
Tabik Hormat !!! Berpegang pada prinsip IKHLAS, SABAR & JUJUR membuatkan Beliau dinobatkan sebagai penerima "ANUGERAH PENDAPATAN KELIMA TERTINGGI 2007".





PN. YASMIN
Kalau lihat kat gambar tu ada 2 biji kereta mewah. Baru-baru ini beli lagi sebiji kereta mewah MERC CLS. Fuhhhh!!! cun melecunnnn!!!!





PN. LYNN
Anak kelahiran negeri Sabah. Berhijrah ke Semenanjung selepas bertemu jodoh. Kini jodohnya bersama bisnes ini memang amat berbaloi. Berkereta mewah berlatarbelakangkan Banglo Mewah yang dah siap dibina. Tahniah Lynn...




PN. SAADIAH
Bergelar seorang JUTAWAN WANITA yang tidak pernah diimpikan sebelum ini. Apatah lagi apabila memiliki KEBEBASAN KEWANGAN bersama suami tercinta dan keluarga tersayang. Semangat beliau amat kuat & tak mudah dipatahkan. salutttt !!!





PN. MANJA
Beliau adalah Kawan kepada adik saya. Ketika mula-mula buat bisnes ni beliau masih anak dara. Hari ini, beliau bersama suaminya, giat cergas membina empayar BIKIN DUIT banyak2...Tengok!! kereta dah 2 biji..Tahniah!!!





AZLINA SAMAT
Katanya: "Setahun buat bisnes ni secara part time dan ikut-ikut jer orang yg berjaya buat, saya macam tak percaya jer sekarang saya dah dapat apa yang mereka dapat! Saya dapat kebebasan MASA, kebebasan WANG dan yang paling penting kebebasan dari BOSS!!"





AYU
Katanya: "Kita harus bermula dari bawah. Kita memerlukan pengorbanan, kejujuran dan keikhlasan. Saya menerokai bidang perniagaan ini berpandukan kata-kata, "kalau hendak seribu daya" dan "kalau tak dipecahkan ruyung mana kan dapat sagunya"...







SUDAH JELAS MELIHAT BUKTI? PUAS HATI? SO... UNTUK KETAHUI CARA, TEKNIK & TAKTIKNYA...
PLZ KLIK PERKATAAN "OLDER POSTS" YANG BERADA DI BAWAH SEBELAH KANAN.
KLIK SEKARANG !!!