GAYA BEBAS AKU

|

GAYAKU KETIKA TRAINING & REST!

Ni diantara gaya bebas aku ketika aku ceramah dan berehat dari ceramah. Memang puas hati bila berkongsi ilmu dengan rakan2 seperjuangan. Mereka berjaya ubah kehidupan, aku pun tumpang gembira.. bak kata pujangga "diriku bagaikan lilin, membakar diri menerangi sekeliling"... cewahhhh!!!
Antara sesi ceramah @ training yang aku buat ialah:
  1. Bisnes Preview E.O.M (Entrepreneur Opportunity Meeting).
  2. Gold Power - Perkongsian Teknik, Taktik & Skil.
  3. Kursus 9 jam N.E.W (New Entrepreneur Workshop).
  4. Bengkel T.T.T (Train The Trainer) 3 hari 2 malam.
  5. Speaker Search Traning - Pencarian Speaker Baru
  6. Traning N.B.P (New BIZNET Power) - "My First RM20,000!"
  7. Biznet SuperLeader Training - "Hit Momentom & Income Increment!"

Ini diantara tugasan aku sebagai ''speaker & trainer'' syarikat. Aku ambil tugasan ini sebagai tanggungjawab untuk berkongsi ilmu Tuhan dan tanggungjawab untuk mendidik rakan2 dari insan biasa menjadi luar biasa, from nobody to somebody, from zero to hero! Alhamdulillah, amat berpuas hati apabila melihat perubahan manusia terutama bangsaku sendiri yang seagama dengan ku.. Aku berterima kasih padaMU Tuhan kerana memberi kesempatan ini untuk beramal jariah sesama manusia... "Kejayaan itu milik semua, sama-samalah kita kecapinya dan zahirkan impian depan mata".. Salam kejayaan dari Hj Syahairi Amir untuk semua... Bittaufiq wannajah! amin...